Inle lake dag 1 - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Sophie Waller - WaarBenJij.nu Inle lake dag 1 - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Sophie Waller - WaarBenJij.nu

Inle lake dag 1

Door: Sw

Blijf op de hoogte en volg Sophie

11 Juli 2016 | Myanmar, Inle

Vanmorgen om 09:30 de taxi naar Inle Lake gepakt (hadden ook 3 dagen kunnen hiken). Na een paar foto stops onderweg, zijn we nadat we waren aangekomen bij ons wederom mooie hotel gaan lunchen. Heerlijke curry wederom en zelfs de mogelijkheid om een kook cursuste doen! Dat is dan ook gelijk op de to-do list gezet. Na even een leuk marktje overgewandeld te hebben waar Sander en ik beide een toeristen gadget hebben gescoord (sleutelhanger en armband) hebben we fietsen gehuurd (voor 1€ haha). Inle Lake is duidelijke en stuk toeristischer dan Kalaw en merk dat ik steeds makkelijker wordt qua eten en hondjes (vandaag 3 leuke vriendjes gemaakt). Verder vandaag het meer eigenlijk nog niet gezien. MMet de fietsen zijn we naar de Red Mountain Vineyard gefietst waar we een proeverij hebben gedaan en een toer. Het was vreselijk! Haha! Of althans, het was heel leuk alleen de wijn hier is gewoon heel vies! Wel een hele ervaring, haha! We zwitsers met wie we zaten gingen ook heel bad op de wijn. Na de wijntoer terug gefietst en na een powernap (ik was kapot) zijn we nog naar een puppet show gegaan! Dít was ook heel genig en Sander was erg onder de indruk vooral van de voetballende pop.
Hierna nog de main street op en neer gefietst op zoek naar een restaurant en heb ik nog een Myanmareese hoed gekocht en Sander wat houten pennen. Tenslotte, na een minder geslaagd diner bij the Golden Moon ofz een hapje en drankje bij One Owl gedaan wat top was. Ze hadden biercocktails die nr flugel-bier proeven. Nu slapen!! Morgen om 07:30 boottocht!