Party time - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Sophie Waller - WaarBenJij.nu Party time - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Sophie Waller - WaarBenJij.nu

Party time

Door: Sw

Blijf op de hoogte en volg Sophie

26 Juli 2016 | Laos, Vangviang

Vang Viang.... Waar te beginnen!? Het is FANTASTISCH!!
Niet alleen het feesten en het zuipen maar gewoon de hele sfeer! Er is zo veel leuks te doen dat met maar 2 dagen, er geen tijd is om brak te zijn!

Ik zal beginnen bij het begin: Net aangekomen stond ik nog geen 10 seconden in de kamer (lekker met airco even bij te komen van de hitte buiten) en mijn 4 Engelse kamergenootjes kwamen binnen: Emily, Carlotta, Daisy en Carlotta. Ze wilde net gaan tuben en vroegen of ik mee ging dus natuurlijk zei ik ja!

Op naar the tubing office voor onze rubberband en met de tuktuk opweg naar de rivier. Heel verstandig nog een heerlijke tonijn sandwich als bodem gehaald en een biertje pp om toch een beetje op de moneys te letten. Bij de rivier aangekomen zijn we enthousiast in onze donut gehopt en het avontuur kon beginnen. Nog geen 100m verder was de eerste bar al en dus hop er weer uit! Er werd een lang touw gegooid met een fles water eraan naar ons gegooid die we dan moesten vast houden terwijl we naar de kant werden getrokken door een paar locals. Het feest was al in volle gang en onze eerste bucket werd besteld (wel om te delen). Al virj snel werd door de "proppers" het eerste drank spel geinitroduceerd! Stoelendans met tubes!!! Wat mooi!!! Ik was natuurlijk mega fanatiek en heb het tot de laatste 5 volgehouden maar toen met een sizzor (als je samen in een tube zat) verloren helaas. Maar niet getreurd want gratis shotje! Vervolgens werd er een groep verzameld om Shotguns mee te doen (blik adten) en schijnbaar verzamelen alle proppers de lipjes van hun shotguns waar ze vervolgens sieraden van maken. Natuurlijk ben ik dat dus ook gaan doen! Hopelijk heb ik straks een armbandje.
Hierna was het alweer tijd voor de volgende bar dus met m'n roomies (team dragon) weer een tube eilandje gevormd om verder de rivier af te drijven. Bij de volgende bar merkte je dat iedereen een beetje tipsy was want er werd lekker gedanst onder een waterspray en op mensen getekend. Het volgende spel was een soort overgooi spel met water ballonnnen (winnnaar kon weer een gratis bucket winnen) maar helaas lag ik er al vrij snel uit! Wel was het mega gezellig met de meiden! Rond 5 uur sloot ook deze bar en was het tijd om verder te gaan. Iedereen was heel enthousiast behalve Emily die chaggie terug wilde in de tuktuk zodat ze er voor 6-en zou zijn en haar hele borg terug zou krijgen ipv 2 euro minder. Dus als goede vriendinnen zijn wij allemaal braaf mee gegaan ipv terug te tuben. Terug in het hostel hebben we ons snel omgekleed voor de Pubcrawl die gepland stond die avond en een broodje gehaald als avond eten. De pubcrawl zelf was ook echt mega gezellig. Allemaal leuke vrienden gemaakt, gepoold en uiteindelijk geindigd in de Sakura bar aka Tha place to be hier in VangVieng. Na deze mooie avond was ik niet al te laat thuis met mn kamergenootjes wat goed was aangezien ik de dag erna wilde gaan cave tuben en dus vroeg op moest!

De volgende ochten vroeg opgestaan om te gaan ziplinen en cave tuben (incl lunch). Als eerste was het ziplinen en het was echt prachtig mooi! Moesten wel eerst een vrij groot stuk omhoog lopen maar erna was het lekker naar beneden roetsjen door het mooie dal. Hierna ben ik gaan cave tuben, wat eigenlijk hetzelfde is als normaal tuben maar dan zonder alcohol en door een grot. Ik was in mn eentje met een groep van 8 Koreaanse jongens die steeds met me op de foto wilde en hun best deden om een gesprek te voeren wat wel grappig was. Het was mega leuk om te zien dat niet alleen de sfeer hier goed is maar dat ook als je niet gaat feesten er veel mooie en leuke dingen zijn om te doen!

Na het cave tuben de Koreanen afgezet voor hun kanoe tocht en ik ben bij the tubing office afgezet want wilde mn laatste avond wel vol benutten natuurlijk! Haha! Dus hop de tube in en naar de tweede bar (eerste was al dicht), een kleine bucket erbij en gaan! Het was heel gezellig want Thom, Sanders huisgenootje uit Groningen, was er ook met 2 clubgenoten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vangviang

Zuid Oost Azie met Sander en Laurien

Leuk

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2016

Siem Reap - Ankor Wat

08 Augustus 2016

3 dagen Koh Rong

05 Augustus 2016

Sihanoukville

04 Augustus 2016

Phnom Phen killing fields

03 Augustus 2016

Naar Cambodja (of niet?)
Sophie

Reid met sander en laurien

Actief sinds 09 Juli 2016
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 6724

Voorgaande reizen:

07 Juli 2016 - 01 Oktober 2016

Zuid Oost Azie met Sander en Laurien

Landen bezocht: